• Szukasz efektów?

    Zmień punkt widzenia!


    To nie tylko ciężka praca, ale przede wszystkim zmiana dotychczasowych nawyków i sposobu myślenia

    Czytaj więcej
  • Dla kobiet w każdym wieku

    Trening siłowy

    Zarysowane mięśnie i smukła sylwetka. Pozbądź się tłuszczu oraz zyskaj więcej energii w ciągu dnia.

  • Pełnowartościowe, zbilansowane jadło

    Program żywieniowy - Twoje PALIWO

    Zyskaj siły i witalność - ułożę dla Ciebie odpowiedni program żyweniowy

    Czytaj więcej
Trening interwałowy

Trening interwałowy

jedna z metod treningu charakteryzująca się zmienną intensywnością na przykład sprint przez 1 minutę następnie 2 minuty truchtu. Kolejna skuteczna alternatywa klasycznego cardio. Można łączyć z ćwiczeniami siłowymi, funkcjonalnymi- metoda doskonała dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku

Kompleks metaboliczny

Kompleks metaboliczny

jest to idealna forma treningu dla osób chcących pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, ponieważ przyśpiesza metabolizm. Charakterystyka tego treningu to połączenie kilku ćwiczeń wielostawowych z relatywnie małym obciążeniem ale dużą ilością powtórzeń (15-20), ćwiczenia następują po sobie odpoczywamy dopiero po wykonaniu całego kompleksu.

Programy żywieniowe

Programy żywieniowe

Zapewne słyszałeś powiedzenie, że dieta stanowi 50% sukcesu? Udowodnię Tobie, że nie trzeba poświęcać swoich ulubionych smaków - wystarczy je tylko lekko zmodyfikować

Cztery kroki do sukcesu

Bez wielkiej filozofii

 

Marzena Rusiłowicz

Zajęcia z trenerem personalnym wzięłam na próbę, chciałam przyswoić zdrowe nawyki, dostać kilka skutecznych wskazówek jak poprawić to co zaniedbałam. Ćwiczymy razem już 6 miesięcy, przez ten czas Krzysiek nauczył mnie wielu pożytecznych rzeczy, za co mu dziękuję. Indywidualne podejście do klienta, zróżnicowane zajęcia powodują, że nie ma możliwości na nudę. Jedną z zalet Krzysztofa jest umiejętność obserwacji i motywacji klienta. Dobrze wie kiedy odpuszczam i kiedy brakuje mi dyscypliny w diecie, wtedy skutecznie interweniuje, wprowadza zmiany i zachęca. Posiada dozę empatii i nawiązuje bardzo dobry kontakt z klientem. Jest ostrożny kiedy trzeba, kiedy może dokręca mi śrubę! Największa zaleta z pracy z trenerem: kiedy ja odpuszczam, on nie odpuszcza i tym mnie motywuje.

Camilla S 24 years,

Medical Student, Poznan.

I have been having personal trainings with Kzysztof since desember 2013. This trainer has a lot of knowledge about physical training. He is always happy and he makes the trainings fun. He focuses a lot on the whole body, core, functional traning, and how to do the exercises correcly. The training is highly variable, and no trainings look the same. He also has a lot of knowledge about nutrition, which is really important when you exercise a lot. He is a good motivator and pushes you to the limit. He is also flexiable with the training, which is good when you have a buisy everyday schedule. I have achieved my goals which was to become stronger, mainly in my upper body and back. I do a lot of running on my own, and after the trainings with Krzysztof my running is also better. Im sure i couldnt have ashieved this on my own. I can warmly recomend Krzysztof, and im looking forward to every training with him. Regards,